Gastheerschap

Boek van Johan Lammers Gastheerschap en Sales in Optima Forma

Betere gastheer —> blijere gasten/klanten

Goed gastheerschap levert blije klanten op. Hoe wordt u een (nog) betere gastheer/gastvrouw? Door een training of workshop te volgen aan onze Gastblijheid Academy LSG. Wij hebben veel ervaring, vooral in de retail en automotive. Wij kunnen u helpen het gastheerschap in uw bedrijf of organisatie te ontwikkelen van goed naar geweldig.

Eerst prikkelen

Zit gastheerschap in het DNA van uw medewerkers en uw organisatie? Staat het hoog op de agenda van het managementteam en alle afdelingen? In een masterclass gaat u dat zelf onderzoeken. Vanuit onze kennis en ervaring kijken wij samen met u of gastheerschap is doorgedrongene tot alle vezels van uw organisatie. En prikkelen we management en medewerkers hun gastheerschap nog verder te verbeteren.
We checken ook hoe het er voorstaat met uw gastvrijheid. Daarvoor komen onze mysteryshoppers ‘stiekem’ bij u langs.

Dan leren

Stap 2 is een training om uw management en medewerkers te helpen zich als een echte gastheer of gastvrouw op te stellen. Om ervoor te zorgen dat gastheerschap een tweede natuur voor hen wordt. Dan merken uw klanten echt het verschil!

Vindt u persoonlijke coaching prettiger? Ook die kunnen we voor u verzorgen.

Waarom zou u voor deze training kiezen?

  • Wij weten wat klanten echt belangrijk vinden.
    Want wij hebben zelf veel ervaring als gastheer.
  • Wij kunnen u helpen …
    … om van gastheerschap echt een onderdeel van het DNA van uw bedrijf te maken.
  • Wij zijn eerlijk
    We vertellen u wat we vinden van de kwaliteiten van uw medewerkers. Sommigen kunnen van gastheerschap hun tweede natuur maken. Voor anderen kan het beter zijn een ander vak of een andere functie binnen het bedrijf te zoeken. Goed gastheerschap kun je leren. Maar het is niet voor iedereen weggelegd.
  • Wij delen onze kennis
    Johan Lammers, onze ervaringsdeskundige, deelt zijn kennis en ervaring in het boek WAUW! dat hij schreef. Een boek over gastheerschap en sales in optima forma.
  • Wij hebben een uitgebreid netwerk
    Daardoor kunnen wij deskundigen vanuit allerlei branches (automotive, horeca, zorg en retail) inzetten om u te helpen uw problemen op te lossen.

Als u echt het verschil wil maken met uw organisatie dan is een afspraak maken het beste advies.

Contact

Hoofdweg 68
7382 BK  Klarenbeek

Tel. 055 3010416 

Mail: info@lammerssupportgroup.nl 

Wij organiseren:

  • Lifestyle events
  • Spectaculaire bedrijfsfeesten
  • Wereldwijde incentives
  • Teambuilding activiteiten
  • Publieks evenementen
  • Symposiums

Wij staan voor:

  • Marketing concepten
  • Trainingen
  • Workshops
  • Advies
  • (interim) Management
  • Gastheerschap