Skip to main content

10minuten- trainingen

LSG Advies en Coaching

Onderwerpen

10 minuten training door Johan Lammers

In volgorde van opbouw

  1. Ontwikkeling van verkoper 2.0 naar 3.0
  2. Ontwikkeling van Service adviseur 2.0 naar 3.0
  3. Excellent gastheerschap ontwikkelen, hoe doe je dat?
  4. Eerst gastheerschap dan vakmanschap hoe pas ik dat toe in mijn werk?
  5. Hoe ontwikkel ik discipline zodat ik consistenter ben in mijn werkzaamheden?
  6. Hoe zorg ik voor de wauw-factor bij de totale customer journey?
  7. Hoe introduceer ik mijzelf bij de klant?
  8. Jouw kledingkeuze en persoonlijke verzorging als verkoper
  9. Hoe bouw je een relatie op met je klant?
  10. Hoe ga ik om met rode, groene, blauwe en gele klanten?
  11. Empathie ontwikkelen, hoe doe je dat?
  12. Hoe kun je een behoefte ontdekken mét de klant samen?
  13. Hoe ontwikkel ik de gunfactor en diepgang in een gesprek?
  14. Proefrit afspraken maken, hoe doe je dat?
  15. Hoe ga ik om met telefonische leads?
  16. Hoe ga ik om met online leads?
  17. Hoe borg ik mijn opvolgproces naar de lead?
  18. Verwerking van klantgegevens in CRM, onzin of noodzaak?
  19. Welke voicemail laat ik achter zodat klanten terugbellen?
  20. Hoe zorg ik voor aantrekkelijke fotografie die verkoopt?
  21. Hoe maak ik slim gebruik van video in het aankoopproces?
  22. Hoe verkoop ik verzekeringen en hoe breng ik het ter sprake?
  23. Hoe verkoop ik een financiering?
  24. EV-kennis ontwikkelen en het juiste advies geven. Hoe rij ik slim met mijn EV?
  25. Hoe doe ik de taxatie van een inruilauto?
  26. Prijsbezwaren en de onderhandeling effectief uitvoeren
  27. Spiegelen effectief toepassen in je verkoopcontact
  28. Commerciële vaardigheden ontwikkelen. Hoe verkoop ik reparatie en onderhoudsklussen zonder dat de klant zich gepusht voelt? Hoe verkoop ik extra werk?
  29. Hoe sluit ik de deal met de klant?
  30. Hoe ga ik om met een twijfelende klant?
  31. Welke afsluittechnieken zijn effectief en van deze tijd?
  32. Hoe verkoop ik een lange levertijd en doe ik toch de deal?
  33. Leren nee zeggen als het te druk is in de werkplaats zonder klanten te verliezen
  34. Welke leasevormen zijn er en hoe bied ik het juiste advies?
  35. De omslag van bezit naar gebruik en diensten verkoop. Hoe speel ik hierop in?
  36. Wat doe je als een klant niet komt opdagen bij een afspraak?
  37. Wat zijn de voor- en nadelen van auto-import?
  38. Hoe zet ik sociale media slim in als verkoper?
  39. Hoe maak ik goed gebruik van mijn stem en toonhoogte in mijn verkoopgesprek?
  40. Hoe geef ik feedback aan collega’s zodat we samen groeien?
  41. Hoe manage je je dag zodat je efficiënt werkt?
  42. Hoe ga ik om met klachten en slechte service-ervaringen van klanten?
  43. Hoe draag ik bij aan aftersales omzet als verkoper?
  44. Hoe werk je goed samen in een team zodat je ook elkaars taken overneemt als dat nodig is
  45. Bedrijfswagens en zakelijke verkoop vanuit de showroom
  46. Hoe lever ik een auto af met de Wauw-factor?
  47. Hoe hou ik mijzelf scherp?
  48. Welke stappen heb ik gemaakt afgelopen jaar met de 10minutentraining en waarin wil ik nog ontwikkelen?