10minuten- trainingen

Onderwerpen

In volgorde van opbouw
- Ontwikkeling van verkoper 2.0 naar 3.0
- Ontwikkeling van Service adviseur 2.0 naar 3.0
- Excellent gastheerschap ontwikkelen, hoe doe je dat?
- Eerst gastheerschap dan vakmanschap hoe pas ik dat toe in mijn werk?
- Hoe ontwikkel ik discipline zodat ik consistenter ben in mijn werkzaamheden?
- Hoe zorg ik voor de wauw-factor bij de totale customer journey?
- Hoe introduceer ik mijzelf bij de klant?
- Jouw kledingkeuze en persoonlijke verzorging als verkoper
- Hoe bouw je een relatie op met je klant?
- Hoe ga ik om met rode, groene, blauwe en gele klanten?
- Empathie ontwikkelen, hoe doe je dat?
- Hoe kun je een behoefte ontdekken mét de klant samen?
- Hoe ontwikkel ik de gunfactor en diepgang in een gesprek?
- Proefrit afspraken maken, hoe doe je dat?
- Hoe ga ik om met telefonische leads?
- Hoe ga ik om met online leads?
- Hoe borg ik mijn opvolgproces naar de lead?
- Verwerking van klantgegevens in CRM, onzin of noodzaak?
- Welke voicemail laat ik achter zodat klanten terugbellen?
- Hoe zorg ik voor aantrekkelijke fotografie die verkoopt?
- Hoe maak ik slim gebruik van video in het aankoopproces?
- Hoe verkoop ik verzekeringen en hoe breng ik het ter sprake?
- Hoe verkoop ik een financiering?
- EV-kennis ontwikkelen en het juiste advies geven. Hoe rij ik slim met mijn EV?
- Hoe doe ik de taxatie van een inruilauto?
- Prijsbezwaren en de onderhandeling effectief uitvoeren
- Spiegelen effectief toepassen in je verkoopcontact
- Commerciële vaardigheden ontwikkelen. Hoe verkoop ik reparatie en onderhoudsklussen zonder dat de klant zich gepusht voelt? Hoe verkoop ik extra werk?
- Hoe sluit ik de deal met de klant?
- Hoe ga ik om met een twijfelende klant?
- Welke afsluittechnieken zijn effectief en van deze tijd?
- Hoe verkoop ik een lange levertijd en doe ik toch de deal?
- Leren nee zeggen als het te druk is in de werkplaats zonder klanten te verliezen
- Welke leasevormen zijn er en hoe bied ik het juiste advies?
- De omslag van bezit naar gebruik en diensten verkoop. Hoe speel ik hierop in?
- Wat doe je als een klant niet komt opdagen bij een afspraak?
- Wat zijn de voor- en nadelen van auto-import?
- Hoe zet ik sociale media slim in als verkoper?
- Hoe maak ik goed gebruik van mijn stem en toonhoogte in mijn verkoopgesprek?
- Hoe geef ik feedback aan collega’s zodat we samen groeien?
- Hoe manage je je dag zodat je efficiënt werkt?
- Hoe ga ik om met klachten en slechte service-ervaringen van klanten?
- Hoe draag ik bij aan aftersales omzet als verkoper?
- Hoe werk je goed samen in een team zodat je ook elkaars taken overneemt als dat nodig is
- Bedrijfswagens en zakelijke verkoop vanuit de showroom
- Hoe lever ik een auto af met de Wauw-factor?
- Hoe hou ik mijzelf scherp?
- Welke stappen heb ik gemaakt afgelopen jaar met de 10minutentraining en waarin wil ik nog ontwikkelen?