Skip to main content

In de media

Strijd in de werkplaats

De opkomst van elektrische auto's, gebrek aan techneuten, stevigere concurentie: op een pittoreske boerderij in landelijk Klarenbeek besprak Automotive met diverse kopstukken uit de aftersales hoe de onderhoudsmarkt van nu en morgen er uit ziet.

Automotive 03-10-2009

Massale belangstelling Dusseldorp Apeldoorn lifestyle event.

Een enorme rij bezoekers die netjes op hun beurt wachten om een zaak binnen te komen. Die eer viel Dusseldorp te beurd. De BMW-dealer was het decor van een lifestyle event. Organisator Johan Lammers van Lammers Support Group: "Het was bijna on-Apeldoorns. Apeldoorn was toe aan een feestje".

De Stentor 2014

Leasemarkt op slot

Registraties blijven nog op peil maar orderintake daalt hard. De positie van leasemaatschappijdirecteur lijkt op dit moment weinig benijdenswaardig: een restwaardecrisis, een stagnerende economie, een onwillige kapitaalmarkt en een stilgevallen order-intake. In de diepe banken van de Lammers Support Group in Klarenbeek reageren negen directeuren van leasemaatschappijen op stellingen en vragen van Automotive over de huidige leasemarkt.

Automotive 29-05-2009

Deelnemende en afwezige importeurs over de autobeurs

Dalende verkoopcijfers, een wankelend dealernetwerk en een nieuw concept AutoRAI met veel afzeggingen. Kortom, er gebeurt veel in importeursland. Zes importeurs gaven tijdens een rondetafeldiscussie in Klarenbeek, geïnitieerd door Automotive en de Lammers Support Group, hun visie op de branche.

Automotive 19-02-2009

Branchevertegenwoordigers over 2008 en 2009

Dalend consumentvertrouwen, occasionproblemen, malaise in de leasebranche: 2008 is een bewogen jaar. Tijdens een rondetafeldiscussie in Klarenbeek, geïnitieerd door Automotive en met medewerking van de Lammers Support Group, spraken zeven vertegenwoordigers van de branche zich uit over 2009. "De problemen hebben niets te maken met de kredietcrisis..."

Automotive 12-12-2008

Marketing kennis bij veel dealers ondermaats

Johan Lammers vertelt bedrijven hoe zij showroomtraffic kunnen genereren. "Veel bedrijven hebben niet de tijd en knowhow om een marketingplan op te stellen."

Automotive 22-02-2007