Skip to main content

In de media

Sommige importeurs falen door gebrek aan visie

Automotive 25 10 22Zet acht ceo’s van grote dealerholdings bij elkaar en de heetste hangijzers in de autobranche komen al snel aan bod.
Bijvoorbeeld het agentschap. Dat heeft in de huidige vorm geen kans van slagen.

Automotive Magazine - februari 2024

Rondetafelsessie | De wereld verandert, nu de verkoper nog

Automotive 25 10 22De wereld verandert sneller dan de gemiddelde autoverkoper. Ruim de helft van alle verkoopadviseurs is niet klaar voor de directe toekomst. Dat concluderen zes (verkoop)directeuren van grote dealerbedrijven. Tijdens een rondetafelsessie bij de Lammers Support Group werd het profiel van de verkoper 3.0 en zijn rol binnen het salesteam geschetst.

Lees verder

Automotive | oktober 2022

Is uw onderneming Future-Proof?

kansen in coronatijdOnder de noemer ‘Hoe hou ik de wauw-factor vast tijdens de coronacrisis?’ ontwikkelde Lammers een drie uur durend programma met in achtneming van alle relevante beperkingen en voorzorgsmaatregelen. Rode draad is om van zowel klanten als medewerkers ambassadeurs voor het deelnemende bedrijf te maken.

Aftersales Magazine | januari 2021

Van modulair autobedrijf naar restaurant

Automotive 15 12 2017Tijdens de Automotive Management kennissessie in Klarenbeek gingen zes brancheprofessionals in gesprek over het autobedrijf in de toekomst. Bestaat dat fysiek nog wel? En waar staat het en hoe ziet het bedrijf er uit?

Automotive 15-12-2017

Nieuwe business dankzij autodelen

Atomotive pitchTijdens de eerste editie van de Automotive Management Sessies, bij Sfeerlocatie.nl in Klarenbeek, werdt door zeven branchekenners de toekomst van de mobiliteit besproken aan de hand van een pitch van Steven Neleman van Amber Mobility.

Automotive 16-12-16

Herontwikkelen zonder buikpijn

Automotive nodigde een aantal vastgoedspecialisten uit voor een rondetafelsessie bij de Lammers Support Group in De Deel in Klarenbeek. Onder het genot van een hapje eten en een wijntje zoeken de panelleden naar oplossingen voor (komende) leegstand. Het antwoord is soms simpel: een goed en creatief plan schrijven. Liefst buiten de autobranche.

Automotive 14-04-14