Skip to main content

Gastblijheid Academy LSG

Bent u op zoek naar een bedrijf dat u kan opleiden in gastheerschap met een hogere gastblijheid tot gevolg? Wij zijn een bedrijf met veel ervaring in met name de retail en automotive en wij kunnen u helpen het gastheerschap in uw bedrijf of organisatie te ontwikkelen van 'goed' naar 'geweldig'.

 Hoe doen we dat?

  1. We starten met een masterclass om het management en de medewerkers te prikkelen gastheerschap hoog op de agenda te krijgen en te houden binnen uw bedrijf of organisatie. Maar 'even een masterclass' is niet alleen het antwoord. Het belangrijkst is om ernaar te kijken hoe we kunnen verwezenlijken dat gastheerschap een onderdeel wordt van het DNA van uw medewerkers en het bedrijf of de organisatie. Om te zien in hoeverre u dit al heeft gerealiseerd doen we vaak een ‘mystery shop bezoek’ om te kijken waar u staat.
  2. Daarnaast geven we een scholing om het management en de medewerkers te helpen zich als een echte gastheer of gastvrouw op te stellen. Om er zo voor te zorgen dat gastheerschap een tweede natuur wordt van uw medewerkers, zodat uw klanten echt het verschil ervaren. Persoonlijke coaching is dan ook mogelijk.

Waarom zijn wij de juist organisatie voor dit ontwikkelingsproces?

  • Wij zijn zelf bedreven en ervaren als gastheer en hebben hierdoor ondervonden wat klanten echt belangrijk vinden.
  • Johan Lammers, onze ervaringsdeskundige, heeft zelf een succesvol boek geschreven over gastheerschap en sales en is daardoor een veelgevraagde en vaardige spreker over dit onderwerp.
  • Wij beschikken over een netwerk met experts vanuit allerlei branches (automotive, horeca, zorg en de retail) die wij in kunnen zetten.
  • Wij helpen u om gastheerschap een inherent onderdeel van het DNA van uw bedrijf te maken.
  • Wij zijn eerlijk over de kwaliteiten van uw medewerkers. Sommige werknemers kunnen gastheerschap tot hun tweede natuur maken, maar er zijn ook werknemers waarvan wij aan zullen geven dat ze echt beter een ander vak kunnen zoeken of binnen het bedrijf een andere functie moeten zoeken. Goed gastheerschap kun je leren, maar is niet voor iedereen weggelegd.

Meer weten?

Over de Gastblijheid Academy LSG?