Skip to main content

Boek Gastheerschap
en Sales in Optima Forma

Optimaal gastheerschap, het lijkt zo logisch en eenvoudig in de wereld van de verkoop. Maar topverkopers die niet alleen de goede en de talrijke deals sluiten, maar bovenal hun vak met passie uitvoeren, zijn schaars. Het moet beter, het kán beter!

Boek Gastheerschap Johan Lammers

Super praktisch doe-het-zelf boek!

Nu 3de herziene druk bestelbaar

In dit super praktische doe-het-zelf-boek, bomvol handige tips & tricks, leerzame voorbeelden en ongekende eye-openers neemt Johan Lammers je mee in zijn fascinerende wereld van gastheerschap en sales.

Op zoek naar het 'wauw'-effect met de man die zegt: "Het is bij veel retail-bedrijven nog zo droevig gesteld met gastheerschap, dat ik het als mijn missie voel dit te verbeteren. Daar wordt het ook allemaal gewoon veel leuker van." Resultaat: een boek dat je als ondernemer en verkoper leest, naleest, nog eens open slaat en uiteindelijk altijd bij je draagt.

Apeldoorner Johan Lammers (9 oktober 1966), getrouwd, vader van vier (in de leeftijden van 21, 25, 29, 30) was een meer dan succesvolle verkoper van personen- en bedrijfswagens bij een Fiat dealer in Veenendaal. Bij de importeur van toen nog Daewoo (thans Chevrolet) begeleidde hij vervolgens autodealers in de groei van goed naar geweldig en als ondernemer bouwde hij een dealer-holding op met 120 medewerkers. Nu is Lammers een gevierd adviseur en coach die organisaties en bedrijven ondersteunt in hun groei naar een beter rendement, met meer plezier en prestatie.

In de loop der jaren ontwikkelde Johan een fascinatie en passie voor het thema ‘Gastheerschap’. Lammers, zelf een geboren gastheer, is inmiddels op events en incentives rondom dit thema een buitengewoon gedreven trainer, inspirator en organisator ineen. Zijn aanpak zorgt ervoor dat iedereen die ooit Johan Lammers heeft ontmoet, hem niet snel meer vergeet. Enthousiast, gedreven, gastvrij, eerlijk, authentiek, creatief, goede echtgenoot en vader met heerlijke kinderen, levensgenieter, met zo’n man wil je wel zaken doen. Zijn gaspedaal is altijd ingetrapt, hij maakt altijd het verschil.

Maar hoe is Lammers zo’n goede gastheer geworden en waarom gaat het zo vaak fout als het om zijn geliefde thema gaat? En bovenal: hoe kan het beter?

Hoofdstukken:

  1. Als je de klant iets biedt wat waarde heeft, wordt dit beloond.
  2. Hoe ontwikkel je excellent gastheerschap voor je bedrijf?
  3. Welke skills moet je bezitten om een goed gastheer te zijn?
  4. Mystery-shopper nodig?
  5. Alleen klantgericht trainen lost het probleem niet op!
  6. Bij welke aanbieder scoor ik de hoogst mogelijke waarde voor mijzelf?
  7. Klantwaarde adequaat definiëren is het begin...
  8. Voorbeelden van bijzonder gastheerschap.
  9. Welke medewerkers neem ik NIET aan?
  10. Hoe ga ik het aanpakken in mijn bedrijf?
  11. Tot slot

Koos Burgman

Voorheen algemeen directeur BOVAG

"Het leest heerlijk weg, het is zeer toegankelijk en een must voor managers en verkoopmedewerkers in ieder autobedrijf. Het is praktisch en sluit helemaal aan bij de benadering die nodig is op dit moment om onderscheidend te zijn."

Daan Beukers

Slimsamenspel BV

"Dit boek beschrijft aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de praktijk het 'wauw'-effect, dat gevoel dat we als klanten allemaal kennen, maar zo zelden ervaren. Een 'must read' voor verkopers en verkoper-managers die boven de middelmaat willen uitstijgen en het verschil willen maken. En de theorie is meteen toe te passen, eenvoudig en doeltreffend. Leg je klanten in de watten, succes verzekerd!"

Bestellen

Bij aanschaf van beide boeken: actievoordeel van € 37,50 (i.p.v. samen € 45,90)

Bestelformulier

Vul hier de naam van uw bedrijf in!
Vul hier uw naam in!
Vul hier het adres in!
Vul hier de poscode in!
Vul hier de plaatsnaam in!

Indien factuuradres anders is dan verzendadres:
Vul hier het adres in!
Vul hier de poscode in!
Vul hier de plaatsnaam in!
Vul hier uw telefoonnummer in!

Keuze boeken

Maak hier uw keuze!
Vul hier een geldig mailadres in!
Vul het aantal exemplaren wat u wenst te ontvangen!
Ongeldige invoer
U moet akkoord gaan met de betalingsvoorwaarden!

Meer weten!

Over de Gastblijheid Academy LSG?