Skip to main content

Gastvrijheid 3.0

De wauwfactor van binnen naar buiten

Het nieuwe boek van Johan Lammers over Gastvrijheid 3.0

Leerzaam, inspirerend en verhelderend

Gastvrijheid van binnen uit

Nadat Johan Lammers in 2013 zijn inspirerende boek Wauw-gastheerschap en sales in optima forma uitbracht, bleef hij niet stil staan. Hongerig en extreem nieuwsgierig volgde hij de ontwikkelingen en veranderingen binnen zijn geliefde thema op de voet om er zelf van te leren, maar vooral anderen mee te blijven voeden. Zo kreeg hij het verhelderende inzicht dat zijn ultieme thema allemaal draait om dat ene: gastvrijheid. Steeds meer begreep hij dat dit uiterst belangrijke begrip pas van hoge kwaliteit wordt wanneer alles van binnenuit begint.

De fijne kneepjes van het vak

Dit boek draait dan ook om intrinsieke motivatie, omgaan met (allerlei type) mensen en de kunst om gastvrijheid op volle toeren te laten draaien. In klare taal schenkt Lammers talloze anekdotes, tips en trics, fijne lijstjes om af te vinken en een rijke oogst aan eye openers. Steeds weer wordt de lezer getriggerd zichzelf af te vragen: hoe zit het met mijn gastvrijheid en hoe kan ik dit waardevolle begrip laten groeien? Lammers put daarbij niet alleen uit zijn eigen ervaringen, maar spreekt ook uitgebreid en diepgaand met de mensen die voor hem excellente voorbeelden van gastvrijheid zijn. Hij geeft zo de fijne kneepjes van het vak prijs in dit gloednieuwe boek; leerzaam, inspirerend en verhelderend.

Prijs € 23,95
Verzendkosten € 3,95
ISBN 978-90-820596-1-8

Prijzen zijn inclusief 9% btw

Gastvrijheid van binnen uit

Inhoudsopgave

  1. Intrinsieke motivatie om gastvrij te zijn. Hoe kunnen we dat stimuleren en ontwikkelen?
  2. We zijn geneigd onszelf belangrijker te vinden.
  3. Ontwikkelen van eigenaarschap.
  4. Grondhouding en type mensen. Hoe ga je daarmee om?
  5. Vallen en opstaan.
  6. Mensen verdienen geen gelijke behandeling.
  7. Gastvrijheid van binnenuit: wat is dat en hoe zorg je dat het voor elkaar is?
  8. Als je bepaalde gewoontes hebt die triggeren, hoe ga je ze dan veranderen?
  9. Discipline. De misschien wel grootste factor die bepaalt of je succesvol bent in gastvrijheid.
  10. Rol van de leider om excellente gastvrijheid te ontwikkelen.
  11. Ondergeschiktheid is niet goed. Wel dienstbaarheid! Hoe leer je dienstbaar te zijn?
  12. De Onmisbare Sfeer in je Bedrijf: De Kracht van Hygge
  13. Implementatie in je organisatie voor de lange termijn. Hoe doe je dat?
  14. Mooie voorbeelden van excellente gastvrijheid.

Martin Schenkel

Funfabiek

‘In zijn nieuwe boek bewijst Johan zich opnieuw als de koning van de gastvrijheid, of zoals hij zelf vaak zegt “gastblijheid”. Lees het boek en doe je voordeel met de talloze tips om hier zelf mee aan de slag te gaan!’

Ruben Elshof

Algemeen Directeur Dorpsgarage

‘Dit boek biedt een frisse en inspirerende kijk op gastvrijheid, die verder gaat dan enkel klantvriendelijkheid. Johan benadrukt het belang van intrinsieke motivatie en eigenaarschap, en legt uit hoe je als team en individu kan groeien naar excellente gastvrijheid van binnenuit. Zeker een must-read voor iedereen die streeft naar een wauwfactor in gastvrijheid (gastblijheid)!’

29 november werd het nieuwe boek Gastvrijheid 3.0 feestelijk gelanceerd bij Restaurant Sizzles at het park.

Het was een volle bak en erg gezellig!

Bestellen

Bij aanschaf van beide boeken, actievoordeel van € 37,50 (i.p.v. samen € 45,90)

Bestelformulier

Vul hier de naam van uw bedrijf in!
Vul hier uw naam in!
Vul hier het adres in!
Vul hier de poscode in!
Vul hier de plaatsnaam in!

Indien factuuradres anders is dan verzendadres:
Vul hier het adres in!
Vul hier de poscode in!
Vul hier de plaatsnaam in!
Vul hier uw telefoonnummer in!

Keuze boeken

Maak hier uw keuze!
Vul hier een geldig mailadres in!
Vul het aantal exemplaren wat u wenst te ontvangen!
Ongeldige invoer
U moet akkoord gaan met de betalingsvoorwaarden!

Meer weten!

Over de Gastblijheid Academy LSG?